E-İMZA YENİLEME VE YENİ E-İMZA PAKETİ HAKKINDA
Değerli Meslektaşlarımız,
Türk Eczacıları Birliği ve E-Güven Elektronik Bilgi Güvenliği A.Ş ile 31.01.2013 tarihinde yapılmış olan 3 yıl nitelikli elektronik sertifika + Akıllı Çubuk’tan oluşan E-İmza Paketine ilişkin geçerlilik tarihleri yenileme yapılmadı ise Şubat 2016 itibariyle sona ermiştir. Bu sure zarfında yenileme yapmamış meslektaşlarımız elektronik sertifikası ve akıllı çubuk zarar görmediği taktirde yenileme yapabileceklerdir.
Bu kapsamda;
** Sahip oldukları akıllı çubuk üzerinde E-İmzasını aynı şifre ile 3 yıl daha kullanmaya devam edecek eczacılarımız için E-İmza Yenileme Bedeli: 90 TL ( KDV Dahil)
Yenileme talepleri E-Güven Firmasına iletilecek olup, gerekli işlemlerin ardından firma tarafından e-mail yolu ile meslektaşlarımıza “E-İmzamı Yenile” başlığı altında bir link gönderilecektir. E maildeki direktifler doğrultusunda e imza işlemi gerçekleştirilecektir.
** Yeni E-İmza Paketi temin etmek isteyen eczacılarımız için satın alım Bedeli: 110 TL ( KDV Dahil) ( başvuru formu/ taahhütname ve eczacının nüfus cüzdan fotokopisi gerekmektedir.)
Yenileme talepleriniz için aşağıda verilen hesap numarasına ödeme yapmanız ve Odamıza bilgi vermeniz yeterli olacaktır. İlk defa E-İmza paketi temin etmek isteyen meslektaşlarımızın başvuru formu ve taahhütname ile Odamıza başvurmaları gerekmektedir.
ADANA ECZACI ODASI İKTİSADİ İŞLETMESİ
İş Bankası IBAN: TR41 0006 4000 0016 0270 0617 70
Meslektaşlarımıza duyurulur.