YENİLENEN 2025 YILI CEZAEVİ SÖZLEŞMELERİ HAKKINDA

Değerli Meslektaşlarımız,

Adalet Bakanlığı Ceza ve Tevkif Evleri ve ilçelerdeki cezaevleri için sözleşmeleri 16 Haziran 2025 Pazartesinden itibaren yenileme işlemleri başlayacaktır. Odamız tarafından kuruma teslim edilebilmesi için tüm cezaevleri ile ayrı ayrı sözleşme yapılıp, 30 Haziran 2025 Pazartesi günü mesai bitimine kadar Odamıza teslim edilmesi gerekmektedir. Sözleşmeler toplu olarak Odamız tarafından kurumlara teslim edilecektir. Sözleşmelerde kullanılacak iskonto baremlerinde en son yapılan SGK protokolü ve oranları olan 2023 hasılat rakamları kullanılacaktır. Adana merkezde bulunan cezaevleri;

 

Adana 1 Nolu Açık Ceza İnfaz Kurumu

Adana 1 Nolu T Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumu

Adana 2 Nolu Açık Ceza İnfaz Kurumu

Adana 2 Nolu T Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumu

Adana E Tipi Kapalı Ceza İnfaz Kurumu

Adana F Tipi Yüksek Güvenlikli Kapalı Ceza İnfaz Kurumu

Adana Rehberlik ve Rehabilitasyon Kapalı İnfaz Kurumu

Suluca 1 Nolu Yüksek Güvenlikli Kapalı Ceza İnfaz Kurumu

SULUCA AÇIK CEZA İNFAZ KURUMU

SULUCA L TİPİ KAPALI  CEZA İNFAZ KURUMU

 

Limitler ve sıralı liste müracaat eden eczane sayısına göre daha sonra belirlenecek olup,(belirlenmiş olan limitlerde azalma veya artış olabilecektir) sözleşme yenileme süresinden sonra eczane açan meslektaşlarımız kurumla sözleşme yapmaları halinde sıralamanın sonuna ilave edilecektir.

 

Sözleşme fiyatı 200 TL’dir.

16.06.2025 tarihinden itibaren sözleşmeler Odamızdan temin edilebilir ve en geç 30.06.2025 Pazartesi gününe kadar Odamıza teslim edilmesi gerekmektedir.

 

Sözleşmesini Odamızda dolduracak olan meslektaşlarımızın kaşe ve gerekli evraklar ile birlikte Odamıza gelmeleri önemle rica olunur.

 

Sözleşme yenileyecek meslektaşlarımızın aşağıdaki belgeleri sözleşme ekinde teslim etmesi gerekmektedir.(Her sözleşme için ayrı ayrı evrak istenmektedir.)

1-Değişiklik olması halinde ruhsat ve sertifika fotokopisi

2-Mükellefin bağlı olduğu vergi dairesinden alınan 2023 YILI yıl hâsılatını gösteren onaylı form  (Eczane Bilgi Formu EK-4/A)

3-Mükellef 7143 Sayılı Kanun ile tanınan stok düzenleme hakkından yararlanmış ise, sadece 2023 yılında yapılacak sözleşme yenileme işlemi için geçerli olmak üzere, bağlı olduğu vergi dairesinden alınan 2023 YILI hâsılatı ile 7143 Sayılı Kanun Kapsamında Düzenlenen Fatura Tutarı (KDV Hariç) ve 7143 Sayılı Kanun Kapsamında Düzenlenen Fatura Tutarı Hariç Satış Hâsılatı (KDV Hariç TL) bilgilerinin yer aldığı Eczane Bilgi Formu (EK-4/B)

4- Bölge Eczacı Odası’ndan alınan sözleşme metni

5-Eczacı Odası’ndan alınan yeni tarihli “Sözleşmeye Engel Yoktur” belgesi(Odamız tarafından eklenecektir.)

6-Kurumla sözleşme yapmak istediğini belirten dilekçe (Odamızdan temin edilebilir.)

 

İlk kez sözleşme imzalayacak meslektaşlarımızın aşağıdaki belgeleri sözleşme ekinde teslim etmesi gerekmektedir. (Her sözleşme için ayrı ayrı evrak istenmektedir.)

1-   Kimlik fotokopisi ( T.C numarası ile birlikte)

2-   Ruhsat ve sertifika fotokopisi

3-  Noter onaylı imza sirkülerinin fotokopisi

4-   Bölge Eczacı Odası’ndan alınan sözleşme metni

5-  Mükellefin bağlı olduğu vergi dairesinden alınan 2023 YILI hâsılatını gösteren onaylı form  (Eczane Bilgi Formu – EK -4/A) (yeni açılan eczaneler hariçtir)

6- Mükellef 7143 Sayılı Kanun ile tanınan stok düzenleme hakkından yararlanmış ise, bağlı olduğu vergi dairesinden alınan 2023 YILI hâsılatı ile 7143 Sayılı Kanun Kapsamında Düzenlenen Fatura Tutarı (KDV Hariç) ve 7143 Sayılı Kanun Kapsamında Düzenlenen Fatura Tutarı Hariç Satış Hâsılatı (KDV Hariç TL ) bilgilerinin yer aldığı Eczane Bilgi Formu (EK-4/B)

7-   Eczacı Odası’ndan alınan yeni tarihli “Sözleşmeye Engel Yoktur” belgesi(Odamız tarafından eklenecektir.)

8-   Kurumla sözleşme yapmak istediğini belirten dilekçe (Odamızdan temin edilebilir.)

Bilgilerinize sunarız.


13 Haziran 2025     Okunma Sayısı : 450     Yazdır