FARMAINBOX REÇETE TEVZİ SİSTEMİ'NE GİRİŞ YAPARKEN YAŞANAN SIKINTI HAKKINDA


 

Değerli Meslektaşlarımız,

TEB web sitesinde yayımlanan yazı ile;

Birliğimize Farmainbox Reçete Tevzi Sistemi’ne giriş yaparken bazı meslektaşlarımızın sıkıntı yaşadığına dair bildirimler ulaşmaktadır.

Sorun yaşayan meslektaşlarımızın izlemesi gereken işlem basamakları şu şekildedir;

1. FarmaInbox programını Denetim Masası-> Program Ekle/Kaldır'dan kaldırınız.
2. C:\Program Files\TEB klasörünü siliniz.
3.
http://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=22 adresinden .net 3.5. sp1'i veya .NET 4'ü indiriniz ve kurunuz.
4.
www.farmainbox.com adresindeki FarmaInbox kurulumunu indiriniz ve kurunuz.
5. Yukarıdaki işlemleri yaparken sorun yaşarsanız lütfen 444 3 329 numaralı Çağrı Merkezi'ni arayınız veya
info@farmainbox.com adresine e-posta gönderiniz. 

Birliğimiz tarafından meslektaşlarımızın yaşadığı mağduriyeti en kısa sürede çözmek üzere gerekli işlemler yapılmaktadır.

Tüm meslektaşlarımızın bilgisine sunarız.

01.04.2013